Menu

VexusHosting | Minecraft, Webhosting, Discord bot hosting en meer! | €1,60/gb

EatMyHitzz

De avatar van EatMyHitzz
  • VexusHosting.nl
  • Donateur
Geplaatst op 24-3-2019 14:54 EatMyHitzz

Binnenkort komen er ook servers voor Rust en Ark!
Discord: discord.gg/TePeu9k
Website: www.vexushosting.nl
Instagram: www.instagram.com/vexushosting
Whatsapp: chat.whatsapp.com/EMwnKwkqfFX38OBzq6MbOM

Whatsapp: Dit is een publieke whatsapp groep met klanten, medewerkers of gewoon bezoekers.
Dit betekent dat jouw telefoonnummer kan worden bekeken door elk lid. Join dus alleen als je hiermee akkoord gaat.

Scanda

De avatar van Scanda
  • The face of victory
  • Donateur
Geplaatst op 24-3-2019 15:16

Erg leuk! Ik zou wel op de team pagina je echte foto aangeven, want dit ziet er niet echt professioneel uit.

EatMyHitzz

De avatar van EatMyHitzz
  • VexusHosting.nl
  • Donateur
Geplaatst op 24-3-2019 15:18 EatMyHitzz

Scanda
Erg leuk! Ik zou wel op de team pagina je echte foto aangeven, want dit ziet er niet echt professioneel uit.

Waren we al mee bezig maar we wouden het toch releasen, we maken liever kwaliteits foto dan een random foto van insta.

Bedankt voor je feedback, we gaan dit oppakken bij de volgende teambespreking.

Lenin

De avatar van Lenin
  • Moderator
  • Moderator
Geplaatst op 24-3-2019 16:05

Volgens de Blazor regels omtrent hosting bedrijven geldt dat het verplicht is om in het bezit te zijn van een KvK nummer,
hierbij 24 uur om in het topic je KVK nummer te vermelden anders zal het topic gesloten worden.

/;??/l.

EatMyHitzz

De avatar van EatMyHitzz
  • VexusHosting.nl
  • Donateur
Geplaatst op 24-3-2019 16:10

Lenin
Volgens de Blazor regels omtrent hosting bedrijven geldt dat het verplicht is om in het bezit te zijn van een KvK nummer,
hierbij 24 uur om in het topic je KVK nummer te vermelden anders zal het topic gesloten worden.

Oeps, dan helaas.

Ik doe dit als hobby en maak amper winst dus vind voor nu een KvK niet nodig maar daar denkt iedereen anders over.

Lenin

De avatar van Lenin
  • Moderator
  • Moderator
Geplaatst op 24-3-2019 16:19 Lenin

EatMyHitzz

Lenin

Oeps, dan helaas.

Ik doe dit als hobby en maak amper winst dus vind voor nu een KvK niet nodig maar daar denkt iedereen anders over.

In dit geval is het dan verplicht om een kvk aan te vragen, meer info:

https://www.kvk.nl/inschrijven-en-wijzigen/inschrijven-bij-de-kamer-van-koophandel/moet-ik-mijn-bedrijf-inschrijven/criteria-van-een-onderneming/

Indien je in de toekomst wel een KVK nummer hebt dan kan ik het topic weer openen.

/;??/l.

Snel reageren

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken