Menu

Samsung A7 2018 kopen?

Tim

De avatar van Tim
  • Moderator : Jacky❤
  • Moderator
Geplaatst op 26-3-2019 21:59

Beste Blazor leden,

Ik heb afgelopen november/december de Samsung J6 (2018) plus gekocht voor rond de 200 euro. Maar ik zie sinds een tijdje de Samsung Galaxy A7 2018 staan die eigenlijk een aardige update geeft op de J6+. Maar ik zou de Samsung A7 nu kunnen kopen (deze week) voor €185 euro. Zal ik dit doen? Of moet ik gewoon eventjes wachten tot december ofzoiets?

Zozelf ben ik nog altijd erg tevreden met de telefoon alleen de camera van de J6+ is niet altijd heel denderend met bewegende beelden. Ik moet dan vaak onduidelijke/wazige foto's verwijderen. Zal ik met de A7 hier flink op vooruit gaan?

Wat zou ik moeten doen?

Groetjes,

Tim

Afwezig t/m 30 mrt.

Lars

De avatar van Lars
  • Half animal, half man
  • Ex-teamlid
Geplaatst op 26-3-2019 22:07

Ik heb zelf de A8 2018 en dat is echt een prima telefoon! Over het algemeen is er niets mis met de A serie van Samsung. Ik heb de A7 meerdere malen vastgehouden en het enige wat ik er vervelend aan vind is de grootte van het scherm. Dat gaat mij net iets te ver..

Anyway,
Ik zou het wel doen want de A7 is nog steeds vrij nieuw en je krijgt na Android 9 nog 1x recht op een volgende grote update (pin me hier niet op vast.). Vooral voor deze prijs mag je niet klagen!

Tim

De avatar van Tim
  • Moderator
Geplaatst op 26-3-2019 22:21

Lars
Ik heb zelf de A8 2018 en dat is echt een prima telefoon! Over het algemeen is er niets mis met de A serie van Samsung. Ik heb de A7 meerdere malen vastgehouden en het enige wat ik er vervelend aan vind is de grootte van het scherm. Dat gaat mij net iets te ver..

Anyway,
Ik zou het wel doen want de A7 is nog steeds vrij nieuw en je krijgt na Android 9 nog 1x recht op een volgende grote update (pin me hier niet op vast.). Vooral voor deze prijs mag je niet klagen!

De grootte ben ik al gewend van de J6+😳. En deze is volgens mij ongeveer even oud. Ik heb de J6+ pas 3/4 maandjes.

Afwezig t/m 30 mrt.

Robinx

De avatar van Robinx
  • 🙂
  • Donateur
Geplaatst op 26-3-2019 22:33

Ik zou het doen, de prijs valt zeer goed mee vergelijking de gsm's van tegenwoordig.
Ik had eerste de Samsung J7, super breed & groot scherm, maar dan ben ik overgestapt naar een S8+ (op black friday) en ben er zeer tevreden mee.
Zo zal dat ook wel zijn met de A7, het blijft tevens een upgrade.

King

De avatar van King
  • Geregistreerd lid

Het is vgm wel een goede telefoo, ik zou het zeker doen.

Mustache

De avatar van Mustache
  • Donateur
  • Donateur
Geplaatst op 27-3-2019 16:23

De A serie is een prima lijn van Samsung, over de camera enzo weet ik niet veel aangezien ik zelf altijd de S/Note lijn heb en die denderende camera's hebben. Zullen geen slechte zijn I guess.

[center]
Contactgegevens
Discord: Mustache#4968
[/center]

Tim

De avatar van Tim
  • Moderator
Geplaatst op 27-3-2019 19:31

Mustache
De A serie is een prima lijn van Samsung, over de camera enzo weet ik niet veel aangezien ik zelf altijd de S/Note lijn heb en die denderende camera's hebben. Zullen geen slechte zijn I guess.

Ik had eerst de A5 (2016) model voor een jaar en ik was daar wel tevreden mee, alleen de accu begon raar te doen.

Afwezig t/m 30 mrt.

MikaiiL

De avatar van MikaiiL
  • Geregistreerd lid

Tuurlijk, de A7 is gewoon perfect. En waar ga je die halen voor 175? Ik wil er ook 1tje voor die prijs🙂.

Kippensoep

De avatar van Kippensoep
  • Geregistreerd lid

Tim

Mustache

Ik had eerst de A5 (2016) model voor een jaar en ik was daar wel tevreden mee, alleen de accu begon raar te doen.

Die kan je nog laten vervangen en repareren he😉

King

De avatar van King
  • Geregistreerd lid

Ik zou een oude telefoon niet laten repareren.

Tim

De avatar van Tim
  • Moderator
Geplaatst op 31-3-2019 23:20

MikaiiL
Tuurlijk, de A7 is gewoon perfect. En waar ga je die halen voor 175? Ik wil er ook 1tje voor die prijs🙂.

Via mediamarkt.nl en dan ook nog de cashback invullen.

Kippensoep

Tim

Mustache

Die kan je nog laten vervangen en repareren he😉

Dat is de telefoon voor de J6+ dus ik ben niet gek hé😉.

King
Ik zou een oude telefoon niet laten repareren.

Wil ik ook niet zo 123 doen. Vaak zijn ze dan al wat op.

Ik heb tevens toch gewoon de A7 gekocht😉. Tot nu toe erg tevreden over. 10x sneller dan de J6+ en ook veel betere camera etc. Wellicht dat ik er eens een review van maak.

Afwezig t/m 30 mrt.

Snel reageren

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken