Menu

Openbare/Bijzondere onderwijs (artikel 23)

Palm

De avatar van Palm
  •  

Nog een verrassing voor mij dat ik hier geen discussie over gezien heb hier op Blazor waar iedereen een aparte mening heeft, hierbij voedsel om een gezonde discussie te gaan voeren over onderwijs! Wat vindt men over de subsidies die we hebben in Nederland op het onderwijs, vind je dat onderwijs geen subsidie moet krijgen, specifiek voor atheïstische onderwijs of misschien voor alle scholing zolang het aan een "leerstandaard" houdt?

Jaimie

De avatar van Jaimie
  • Blazor Addict
  • Donateur
Geplaatst 1 week, 4 dagen geleden

Ik vind het prima als scholen ook iets meegeven uit een geloof. Ben er fel tegen wat veel op islamitische en katholieke scholen gebeurd is dat er geleerd wordt dat homoseksualiteit fout is en nog meer dingen die tegen de normen en waarden van Nederland ingaan.

Klaas

De avatar van Klaas
  • Geregistreerd lid

mij boeit het geen zak

Rien

De avatar van Rien
  • staar mn foto niet aan, creep
  • Donateur
Geplaatst 6 dagen, 20 uur geleden Rien

Kerk en staat zijn gescheiden, ik vind dat dat voor onderwijs hetzelfde moet zijn. Op school leer je functioneren in de maatschappij, en als er iets van godsdienst wordt gegeven dan moet het algemene kennis zijn over alle belangrijke geloofsovertuigingen in Nederland Jaimie

ahhh cute (en ja, je weet wat er staat bitch)

Wouter

De avatar van Wouter
  • Mijn gebruikerstitel.
  • Donateur
Geplaatst 6 dagen, 19 uur geleden

Jaimie
Ik vind het prima als scholen ook iets meegeven uit een geloof. Ben er fel tegen wat veel op islamitische en katholieke scholen gebeurd is dat er geleerd wordt dat homoseksualiteit fout is en nog meer dingen die tegen de normen en waarden van Nederland ingaan.

In principe behoord dat wel tot hun geloof, dan moet je dus iets van een prioriteit geven aan de normen en waarden - alleen dan krijg je vervolgens ook weer andere problemen.

Ik zou persoonlijk lekker deze 2 gescheiden houden, onderwijs om iedereen gelijk op te voeden - en geloof lekker thuis/in de kerk(en).

Kippensoep

De avatar van Kippensoep
  • Geregistreerd lid

Is dit probleem niet ongeveer 200 jaar geleden ontstaan door dat men een compromis heeft aangegaan met elkaaR?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst 4 dagen, 14 uur geleden

/ja en nee, of dat 200 jaar geleden geweest is weet ik niet zeker. Ja het was een afspraak om meer regelgeving te krijgen voor onderwijs in zijn geheel

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Snel reageren

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken