Menu

Ik ben Tim [2018 editie] UPDATE

Tim

De avatar van Tim
  • Moderator : Jacky❤
  • Donateur
Geplaatst op 17-9-2017 11:54 Tim

Heeeey Blazor mensjes,

Ik ga me hier toch eens voorstellen, omdat ik toch wat meer over me wil vertellen. Dit heb ik al vaker willen doen maar altijd geen tijd of vergeten. De meeste zullen mij wel al kennen maar als je me nog niet kent dan zou ik dit topic maar gerust lezen😉. Aangezien mijn leven doorgaat, heb ik het topic een beetje aangevuld met nieuwe informatie😉. Het is het lezen waard hoor.

Persoonlijke informatie:
Mijn echte naam is Tim, 17 jaar jong en word op 21 september 2018, 18 jaartjes jong. Ik woon in Zuid-Limburg in Nederland en ik ben maar best wel klein voor mijn leeftijd😞 namelijk 1.68 (geschatte lengte voor later: 1.72; dit komt tevens door de genen hoor🙂 ) Ik zit op het Arcus College in Heerlen waarop ik VAVO (havo 5 richting) op dit moment doe. Ik had helaas 0,3 punten te weinig om eventueel te herkansen. Anders was ik zeer waarschijnlijk wel geslaagd.

Mijn levensverhaal in het kort:
Ik ben geboren op donderdag 21 september 2000 te Heerlen in het ziekenhuis, ik was een heel gezond kind. Maar na een maand (1/2/3 Ik weet dit niet helemaal zeker!) kwam mijn dokter erachter dat er iets met mijn hart aan de hand was. Ik en mijn ouders zijn toen naar het ziekenhuis gegaan en kwamen ze erachter dat ik een paar gaatjes in me hart had. Ze konden zo'n operatie jammer genoeg niet in dat ziekenhuis doen (In Sittard/Geleen) en ik ben toen doorverwezen naar het ziekenhuis in België; Leuven. In dit ziekenhuis hebben ze de operatie gelukkig succesvol kunnen uitvoeren. Ik heb dus een parapluutje gekregen op de plekken waar ik een klein gaatje had! Verder heb ik ook oorproblemen gehad en heb ik dus weer een operatie moeten ondergaan en heb ik twee buisjes achter me oor wat niemand kan zien! Door dit oor probleem heb ik t/m groep 4 op een speciale school moeten zitten voor doven en slechthorende! Maar ik hoor nu weer gewoon voldoende weer! Deze problemen zouden blijkbaar gekomen zijn doordat er vroeger bij een fabriek ergens iets misgegaan is waarbij er een bepaald verkeerd stofje in een normale injectie gekomen is, die vervelende bijwerkingen kan hebben. Een tijdje terug was ik aan het winkelen in Sittard met mijn vader en zei mijn vader opeens dat die iemand kende en vroeg aan mij: "Hoe oud schat je dat kind?". Ik dacht 6 jaar ofzoiets maar blijkbaar was die dus 16/17 en had hij vroeger ook zo'n verkeerde injectie gekregen.
Ik moet wel om de zoveel jaar een echo maken van het hart en een oortest doen etc. Verder ben ik een heel gezond kind nu! En ben ik heel erg blij dat die dokter er toen was, want anders zou ik nu misschien niet meer geleefd hebben! Maar jammer genoeg is deze dokter wel al een paar jaar dood.
Ik heb er gelukkig nu bijna geen last meer ervan, maar ik moet wel altijd opletten dat ik niet te veel stress etc. want dit is wel weer wat slechter voor mijn hart! Maar ik heb het hart verhaal wat later van mijn ouders gehoord, maar het oorverhaal al wat eerder dat ik daar problemen mee had. Maar het verhaal van de buisjes weet ik pas enkele jaren. Vroeger moest ik wel altijd al twee keer per jaar naar het ziekenhuis van Maastricht om mijn oren te laten controleren met bijvoorbeeld piepjes etc. Ik moet ook nog altijd letten dat ik niet naar een disco moet gaan i.v.m. het harde geluid.

Sinds dit jaar (2018) weet ik eindelijk ook waarom ik vaker piep in sommige gevallen. Ik heb dus blijkbaar een allergie voor bepaalde stoffen. Gelukkig kan ik dit nu goed oplossen door gebruik te maken van een pompje.

Vrijetijdsbestedingen
In mijn vrije tijd werk ik vooral. Ik ben hulpkracht bij de Jan Linders op de vers afdeling, maar ik sta ook vaak genoeg op de deli-counter, de kassa en op de KW afdeling. Verder zit ik ook nog bij een sportvereniging waar ik turnlessen verzorg aan kinderen van 4 tot ongeveer 13 à 15 jaar. Ik doe bij deze sportvereniging ook verschillende dingen organiseren waaronder het Gymmie scoren.
Vroeger was ik ook nog 2 jaar en anderhalve maand moderator geweest op een ander forum zoals de meeste al wel weten. Verder doe ik in mijn vrije tijd veel snappen met onze Sevvlor, Netflixen en veel YouTube filmpjes kijken😉. Helaas moet ik ook in mijn vrije tijd mijn huiswerk maken😞.

Woordjes die bij mij passen

• WhatsApp
  • YouTube
  • Instragram
  • Snapchat
  • Druk
  • Trainer
  • Examenkandidaat
  • Zelfstandig
  • Iniatiefnemer
  • Jezelf blijven
  • Doorzetter
  • Ex-Retro eXpert
  • Geen alcohol drinker
  • Serieus
  • Niet groot
  • Beugelloos
  • Developer
  • iPhone 5
  • Trotse Limburger
  • Vlaaien
  • Friet, Nasi, spaghetti, pizza, frikandellen
  • Ex-DJ
  • Helpt mensen graag
  • Grrr
  • Netflix
  • Dönor kebab
  • Kapsalon

Volgens mij is dit het wel zo'n beetje!!

Als je vragen hebt over me operaties of wat dan ook, stel ze aub!! En ohja ik ben een normaal kind zoals de meeste van jullie hoor, met een heel aardig karakter.

Met vriendelijke groeten,

Tim

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 17-9-2017 11:55

Welkom op blazor Timmie

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Pim

De avatar van Pim
  • anno 2015
  • Donateur
Geplaatst op 17-9-2017 11:55

Welkom Tim!😃

Ondertekend en met vriendelijke groet,
Pim

Blazor lid & donateur sinds 2015
Voormalig betatester van Blazor
Over mij

Kenneth

De avatar van Kenneth
  • Doe wat je lief is
  • Afwachtend op activatie
Geplaatst op 17-9-2017 12:07

Welkom Tim en wat een mooi verhaal! Krachtig!

Jens

De avatar van Jens
  • waar is de lam saus???
  • Moderator
Geplaatst op 17-9-2017 12:33

Welkum timmert❤

moderateur sinds 19/08/2016
ben af en toe een vliegtuig

Cro

De avatar van Cro
  • Donateur
  • Donateur
Geplaatst op 17-9-2017 13:27

Welkom Tim!

Eran

De avatar van Eran
  • Vragen over programmeren? PM!
  • Donateur
Geplaatst op 17-9-2017 14:19

Hoi Tim!

Ik is wat bij het rijtje "Friet, Nasi, spaghetti, pizza". Je moet er "Frikandellen" aan toevoegen.
Veder hoort "Grrr" ook in je lijstje.

❤

Teun

De avatar van Teun
  • Donateur
  • Donateur
Geplaatst op 17-9-2017 14:36

Welkom Tim!

Usr51

De avatar van Usr51
  • EX-Teamlid
  • Ex-teamlid
Geplaatst op 17-9-2017 16:45

Welkom Tim

Tim

De avatar van Tim
  • Donateur
Geplaatst op 18-9-2017 17:02

Eran
Hoi Tim!

Ik is wat bij het rijtje "Friet, Nasi, spaghetti, pizza". Je moet er "Frikandellen" aan toevoegen.

❤

Toegevoegd!

Iedereen nog bedankt voor het welkom heten😉.

Queen

De avatar van Queen
  • F*ck them all.

Hooii

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 18-9-2017 23:08

Eran
Hoi Tim!

❤

Smurf en Jacky nog

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Finley

De avatar van Finley
  • EX-Teamlid
  • Ex-teamlid
Geplaatst op 18-9-2017 23:19

Grappig dat we zo dicht bij elkaar wonen, alleen elkaar nog nooit tegen zijn gekomen.

Rick

De avatar van Rick
  • ik ben rick
  • Donateur
Geplaatst op 19-9-2017 07:57

Welkom Tim!!

Ik en mijn ouders >> Mijn ouders en ik😛

JonasAnon

De avatar van JonasAnon
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst op 19-9-2017 19:02

Ik ken je nog van Retronet😃

Tim

De avatar van Tim
  • Donateur
Geplaatst op 20-9-2017 11:30

Finley
Grappig dat we zo dicht bij elkaar wonen, alleen elkaar nog nooit tegen zijn gekomen.

We moeten echt eens meeten!!

Sevvlor

Eran
Hoi Tim!

❤

Smurf en Jacky nog

Smurf hoort er niet bij maar Jacky moet er wel nog in haha.

Snel reageren

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken