Menu

[Directadmin] 250 accounts

Kippensoep

De avatar van Kippensoep
  • Geregistreerd lid

Ik zou een aantal kleinere virtuele servers nemen zodat niet alles op een server staat.

Wouter

De avatar van Wouter
  • Mijn gebruikerstitel.
  • Donateur
Geplaatst 1 week, 5 dagen geleden

250 accounts.. Ligt er echt helemaal hoe de load is op de database en wat voor PHP-scripts erop draaien. Als je er eentje hebt die continue random files wegschrijft, is dat veel zwaarder dan een index.php met phpinfo().

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst 1 week, 5 dagen geleden

Wouter
250 accounts.. Ligt er echt helemaal hoe de load is op de database en wat voor PHP-scripts erop draaien. Als je er eentje hebt die continue random files wegschrijft, is dat veel zwaarder dan een index.php met phpinfo().

Dit. Daaorm is het inderdaad verstandiger om de zaak op te splitsen in meerdere servers. Als er dan een load veroorzaakt heeft niet ineen keer 250 man er last van .

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Scanda

De avatar van Scanda
  • The face of victory
  • Donateur
Geplaatst 1 week, 4 dagen geleden

Als we even kijken naar SpectraIP.net. Is de grootste vps dan goed genoeg? Het gaat echt om kleine nutteloze sites.

Kenny

De avatar van Kenny
  • Donateur
  • Donateur
Geplaatst 1 week, 4 dagen geleden Kenny

HoiHoi,
Ik heb een eigen (private) cloud en nog wat directadmin keys. Ik zou een directadmin cluster kunnen bouwen/opzetten voor je!
Als dit je wat lijkt zou je dan contact op kunnen nemen met Kenny[at]kenny-it.nl ?

Groet,
Kenny

Jordy

De avatar van Jordy
  • Uh, boeie, kurk is kurk
  • Beheer
Geplaatst 1 week, 4 dagen geleden

Scanda
Als we even kijken naar SpectraIP.net. Is de grootste vps dan goed genoeg? Het gaat echt om kleine nutteloze sites.

Denk het wel en anders is het heel goed schaalbaar 😉

Toekomstige miljonair 💸 💰 💸 💰

Klaas

De avatar van Klaas
  • Geregistreerd lid

gewoon een boel kleine servers of dockers

Snel reageren

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken