Menu

Blazor 2.0, de ontwikkeling, wat nu verder?

Teun2

De avatar van Teun2
  • Geregistreerd lid

Hoe werkt RBAC nu eigenlijk?

Klaas

Bas

Teun2
Een begin aan een Twitter clone, een SPA in...

Kun je niet beter een keer iets afmaken? 🤔

Doet ie nooit😉

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 16-9-2019 11:31

Teun2
Hoe werkt RBAC nu eigenlijk?

Een gebruiker heeft rollen en de rollen hebben permissies. Ik controleer door middel van de gates in Laravel of je bepaalde dingen wel of niet mag zien. Op basis van de middleware sluit ik bepaalde routes uit.🙂

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Poepje

De avatar van Poepje
  • Geregistreerd lid

Hoe doe je rbac in de frontend precies?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 16-9-2019 21:26

Staat in een eerdere post uitgelegd

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 17-9-2019 20:27

Ik heb dr service Worker geprobeerd bij te werkeb

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 18-9-2019 13:14

Service worker lijkt nu goed te werken❤

Poepje

De avatar van Poepje
  • Geregistreerd lid

Krijgen we nu ook offline meldingen

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 18-9-2019 19:49

Nee dat bouw ik bewust niet. Als de app niet ppen is krijg je geen meldingen

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 25-9-2019 23:09

De ontwikkeling heeft even een paar dagen volledig stilk gelegen. Ik ga het weer oppakken, ik heb nu ook RBAC geimplementeerd in de frontend.

Robin

De avatar van Robin
  • Software engineer

Sevvlor
Nee dat bouw ik bewust niet. Als de app niet ppen is krijg je geen meldingen

Dus wel als die in de achtergrond draait? Imo zou het leuk zijn dat aan of uit te kunnen zetten, als je de app hebt staan als je altijd meldingen wil of niet.

Favorite line of code: try { /*BLAH*/ } catch (Exception) { /* DONT TELL THE USERS, WE SCREWED UP */ }

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 26-9-2019 17:07

Yup. Maar dat is nog niet voor nu🙂 maybe voor later als ik er zin in heb

Poepje

De avatar van Poepje
  • Geregistreerd lid

je zou dan ook een offline versie kunnen maken🙂

Wouter

De avatar van Wouter
  • Mijn gebruikerstitel.
  • Donateur
Geplaatst op 27-9-2019 22:19

Poepje

De server moet gewoon online zijn... Zo'n kolere partij.. 😛

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 28-9-2019 11:30

Wouter

Poepje

De server moet gewoon online zijn... Zo'n kolere partij.. 😛

Poepje

De avatar van Poepje
  • Geregistreerd lid

hahahah Zo erg is het niet toch?

Snel reageren

Gelezen door: (219 leden 5.499 weergaven) Arne, Sasha, Queen, Mitchel, Diego, Noury, Stefan, Lars, Baloe, Tim, Netwerk, Stanley, Sevvlor, Kayne, Tomatoplane, Jens, Leon, Jeanine, JensL, Gaby, Odysseus, Pim, Bobo, Zoe, Seaslug, Zegher, Vienna, Jordy, Robin, Moe, Teun, Kevinnie, Hay, Poepchinees, WildBrian, Noura, Jochems, Joery, Electronics, Koen, Finley, Nick, Lucas, Finicky, Damey, Klaas, Faxity, Johan, Vincent, Furkan, Mike, Plak, Hirving, Aguy, Dylan, Jonas, Dion, Rien, Danny, William, Ivo, Volpux, Duncan, Rajeck, Yassine, Indra, Menno, Lex, U434, SynteX, Rein, Lenin, Kris, Eran, Oaxio, Maxime, Collin, VinceTM, Wesz, Jaimie, Progy, Tygo, Poah, Jarno, UGxPim, U580, IJordy, IMax21, Arrow, Amir, Kenny, Noa, Duckie, Mikee, SymonTimez, Roman, Myron, Thom, Playsaray, Bribri, Daniel, IPhone, Enzoknol, Ethereal, Marcooo, Sefa, Lanvin, Rick, Mcpoesen, Wouter, Bryant, JezusChristus, Dylaan, Cydian, KoffieMok, Stijn, Matthijs, Leak, Beamer, StoutePaasHaas, Louayy, Mustache, Robinx, ByJacco, Wannes, Sigint, Happytripper, Mark, Gladiator, Juliantje, JoeyB, Jeff, Scanda, Madness, Palm, Paralyzed, Trenchancy, YoCazzah, Jacco, Frank, Sulka, RobinRN, Sally, Avion, IJulian, Danielle, Thijs, Deinte, VDylan, OMG, Geit, Gasoline, Geeky, Xora, Bas, Yass, Julian, Stroophotel, Raaf, Mouse, Kippensoep, Poepje, Teun2, Mtc, Emolicious, Justiandev, Kudjoch, Quality, Pepijn, Steven, Jeffy, Random, Navel9, Mysterio, Stan, Alpaca, Robinn, Delicious, Wolfy, Yoel, Professor, OTNL, Sensation, Mvdh, Rylicious, 101KushNL, YBNL, BernardVanErp, Bready, Tonic, DitisDaan, Kevinx, Passie, JoppieSaus, Nightmare, HolyBlobfish, FrietSaus, Thibeau, ItsLeandroo, Warrior, Sdasdasdad, Jensjeflensje, Skid, Skiddie, Tank, Dutchwilco, SpotifySale, Jordy076, Elissatje, Gabrielle, Decibel, Gevorg, Retro, Mo, Fucksef, Schaapsherder, Vector, Bladee en Cuban

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken