Menu

Blazor 2.0, de ontwikkeling, wat nu verder?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 8-11-2019 23:08

Teun2
Komt er ook functionaliteit om tweets te embedden?

nee.

En staat er ook de mogelijkheid om te abonneren op threads op de planning?

ja

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 9-11-2019 14:56

Blijbaar heb ik wat stuk gemaakt waardoor de threads nu niet meer werken, ik ga uitzoeken wat er stuk is.

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 9-11-2019 19:48

Nieuwe pagina voor als Blazor onderhoud heeft!

Mitchel

De avatar van Mitchel
  • 😏 Creating your digital smile.
  • Ex-teamlid
Geplaatst op 10-11-2019 12:09

Sevvlor

Teun2
Komt er ook functionaliteit om tweets te embedden?

nee.

Why not Sef? Zou het zelf wel handig vinden🙂

Klaas

De avatar van Klaas
  • Geregistreerd lid

Trouwens houd je wat van performance bij met de performance API van google chrome?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 10-11-2019 21:04

Ja dat houdt ik bij🙂

Poepje

De avatar van Poepje
  • Geregistreerd lid

Gaat alle data mee

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 16-11-2019 13:13

het heeft even een paar dagen stil gelegen. Ik ga er weer nmee verder😃

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 16-11-2019 13:13

Poepje
Gaat alle data mee

Ja. alle data gaat mee🙂

Mitchel

De avatar van Mitchel
  • 😏 Creating your digital smile.
  • Ex-teamlid
Geplaatst op 16-11-2019 13:52

Sevvlor
het heeft even een paar dagen stil gelegen. Ik ga er weer nmee verder😃

Ben benieuwd😃

Poepje

De avatar van Poepje
  • Geregistreerd lid

Sevvlor

Poepje
Gaat alle data mee

Ja. alle data gaat mee🙂

Hoe of blijft de db het zelfde

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 17-11-2019 14:10

Nee het formaat van de datavase veranderd wel🙂

Klaas

De avatar van Klaas
  • Geregistreerd lid

hmm kunnen we eigen client maken?

SynteX

De avatar van SynteX
  • SynteX
  • Donateur
Geplaatst op 20-11-2019 08:05

Klaas

Waar heb jij het over?

Pudding

Wouter

De avatar van Wouter
  • Mijn gebruikerstitel.
  • Donateur
Geplaatst op 20-11-2019 10:33

Klaas

Technisch gezien lijkt me het van wel, maar of je dat wilt..

Snel reageren

Gelezen door: (219 leden 5.505 weergaven) Arne, Sasha, Queen, Mitchel, Diego, Noury, Stefan, Lars, Baloe, Tim, Netwerk, Stanley, Sevvlor, Kayne, Tomatoplane, Jens, Leon, Jeanine, JensL, Gaby, Odysseus, Pim, Bobo, Zoe, Seaslug, Zegher, Vienna, Jordy, Robin, Moe, Teun, Kevinnie, Hay, Poepchinees, WildBrian, Noura, Jochems, Joery, Electronics, Koen, Finley, Nick, Lucas, Finicky, Damey, Klaas, Faxity, Johan, Vincent, Furkan, Mike, Plak, Hirving, Aguy, Dylan, Jonas, Dion, Rien, Danny, William, Ivo, Volpux, Duncan, Rajeck, Yassine, Indra, Menno, Lex, U434, SynteX, Rein, Lenin, Kris, Eran, Oaxio, Maxime, Collin, VinceTM, Wesz, Jaimie, Progy, Tygo, Poah, Jarno, UGxPim, U580, IJordy, IMax21, Arrow, Amir, Kenny, Noa, Duckie, Mikee, SymonTimez, Roman, Myron, Thom, Playsaray, Bribri, Daniel, IPhone, Enzoknol, Ethereal, Marcooo, Sefa, Lanvin, Rick, Mcpoesen, Wouter, Bryant, JezusChristus, Dylaan, Cydian, KoffieMok, Stijn, Matthijs, Leak, Beamer, StoutePaasHaas, Louayy, Mustache, Robinx, ByJacco, Wannes, Sigint, Happytripper, Mark, Gladiator, Juliantje, JoeyB, Jeff, Scanda, Madness, Palm, Paralyzed, Trenchancy, YoCazzah, Jacco, Frank, Sulka, RobinRN, Sally, Avion, IJulian, Danielle, Thijs, Deinte, VDylan, OMG, Geit, Gasoline, Geeky, Xora, Bas, Yass, Julian, Stroophotel, Raaf, Mouse, Kippensoep, Poepje, Teun2, Mtc, Emolicious, Justiandev, Kudjoch, Quality, Pepijn, Steven, Jeffy, Random, Navel9, Mysterio, Stan, Alpaca, Robinn, Delicious, Wolfy, Yoel, Professor, OTNL, Sensation, Mvdh, Rylicious, 101KushNL, YBNL, BernardVanErp, Bready, Tonic, DitisDaan, Kevinx, Passie, JoppieSaus, Nightmare, HolyBlobfish, FrietSaus, Thibeau, ItsLeandroo, Warrior, Sdasdasdad, Jensjeflensje, Skid, Skiddie, Tank, Dutchwilco, SpotifySale, Jordy076, Elissatje, Gabrielle, Decibel, Gevorg, Retro, Mo, Fucksef, Schaapsherder, Vector, Bladee en Cuban

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken