Menu

Blazor 2.0, de ontwikkeling, wat nu verder?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 25-7-2019 23:10 Sevvlor

Hi,

Van een aantal mensen kreeg ik de opmerking dat er niet genoeg visuele voortgang was TOV Blazor 2. Ook niet in het vorige ontwikkel thread. Vandaar dit nieuwe thread.

Nee, de ontwikkeling ligt niet stil. Voor Blazor 2 komt namelijk naast een PWA ook een SPA. Dat lees je goed. Blazor wordt een Single Page Application, met VueJS als frontend. Hierdoor lijkt het heel erg alsof ik de afgelopen twee weken niks aan Blazor 2 gedaan heb terwijl ik in realiteit in twee weken tijd een geheel nieuwe API en frontend uit de grond gestampt heb.

online demo: https://beta.blazor.nl

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Alpaca

De avatar van Alpaca
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst op 25-7-2019 23:17

Was je niet helemaal anti SPA?
Het zou blazor niet sneller maken en 'de moeite niet waard'?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 25-7-2019 23:23

Alpaca

Klopt. Het is ook niet sneller geworden😛. Nee ik ben niet anti SPA. Ik erger me alleen aan crappy implementaties.

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Rien

De avatar van Rien
  • 🐳 sammy
  • Donateur
Geplaatst op 26-7-2019 00:27

Nice, blazor als spa wordt vast mooi

ahhh cute (en ja, je weet wat er staat bitch)

Matthijs

De avatar van Matthijs
  • Geregistreerd lid

Gruwelijk!

Eran

De avatar van Eran
  • Vragen over programmeren? PM!
  • Donateur
Geplaatst op 26-7-2019 12:25

Waarom toch een SPA?

Ethereal

De avatar van Ethereal
  • Donateur
  • Donateur
Geplaatst op 26-7-2019 12:58

Vet!

sudo apt-get remove fucks -y

Paralyzed

De avatar van Paralyzed
  • Me, Myself and I ♥
  • Donateur
Geplaatst op 26-7-2019 13:41

Geweldig Sevvlor heel veel succes ermee.

Banner Para

~Gemaakt door @EatMyHitzz❤

I love the world.

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 26-7-2019 15:47

Eran
Waarom toch een SPA?

Verveelde me😂

Kippensoep

De avatar van Kippensoep
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst op 26-7-2019 17:58

Zit er niet meer gedachte achter?

Rein

De avatar van Rein
  • I change coffie into code
  • Donateur
Geplaatst op 26-7-2019 19:42

Super dat dit naar Blazor 2.0 komt.

Stanley

De avatar van Stanley
  • ☕🙂
  • Donateur
Geplaatst op 26-7-2019 19:45

Ziet er goed uit en ben benieuwd! Hopelijk dat we dit snel kunnen gebruiken.🙂

Alpaca

De avatar van Alpaca
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst op 26-7-2019 19:58 Alpaca

Sevvlor

Alpaca

Klopt. Het is ook niet sneller geworden😛. Nee ik ben niet anti SPA. Ik erger me alleen aan crappy implementaties.

:thumb_up: Succes🙂

Poepje

De avatar van Poepje
  • Geregistreerd lid

Hoe werkt de SOA? met een API?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • ᕕ( ᐛ )ᕗ
  • Beheer
Geplaatst op 28-7-2019 10:14

Poepje
Hoe werkt de SOA? met een API?

Ja. Maar daar is geen documentatie over🙂

Kippensoep

De avatar van Kippensoep
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst op 28-7-2019 13:11

Kunnen wij zelf dan ook apps maken?

Snel reageren

Gelezen door: (219 leden 5.502 weergaven) Arne, Sasha, Queen, Mitchel, Diego, Noury, Stefan, Lars, Baloe, Tim, Netwerk, Stanley, Sevvlor, Kayne, Tomatoplane, Jens, Leon, Jeanine, JensL, Gaby, Odysseus, Pim, Bobo, Zoe, Seaslug, Zegher, Vienna, Jordy, Robin, Moe, Teun, Kevinnie, Hay, Poepchinees, WildBrian, Noura, Jochems, Joery, Electronics, Koen, Finley, Nick, Lucas, Finicky, Damey, Klaas, Faxity, Johan, Vincent, Furkan, Mike, Plak, Hirving, Aguy, Dylan, Jonas, Dion, Rien, Danny, William, Ivo, Volpux, Duncan, Rajeck, Yassine, Indra, Menno, Lex, U434, SynteX, Rein, Lenin, Kris, Eran, Oaxio, Maxime, Collin, VinceTM, Wesz, Jaimie, Progy, Tygo, Poah, Jarno, UGxPim, U580, IJordy, IMax21, Arrow, Amir, Kenny, Noa, Duckie, Mikee, SymonTimez, Roman, Myron, Thom, Playsaray, Bribri, Daniel, IPhone, Enzoknol, Ethereal, Marcooo, Sefa, Lanvin, Rick, Mcpoesen, Wouter, Bryant, JezusChristus, Dylaan, Cydian, KoffieMok, Stijn, Matthijs, Leak, Beamer, StoutePaasHaas, Louayy, Mustache, Robinx, ByJacco, Wannes, Sigint, Happytripper, Mark, Gladiator, Juliantje, JoeyB, Jeff, Scanda, Madness, Palm, Paralyzed, Trenchancy, YoCazzah, Jacco, Frank, Sulka, RobinRN, Sally, Avion, IJulian, Danielle, Thijs, Deinte, VDylan, OMG, Geit, Gasoline, Geeky, Xora, Bas, Yass, Julian, Stroophotel, Raaf, Mouse, Kippensoep, Poepje, Teun2, Mtc, Emolicious, Justiandev, Kudjoch, Quality, Pepijn, Steven, Jeffy, Random, Navel9, Mysterio, Stan, Alpaca, Robinn, Delicious, Wolfy, Yoel, Professor, OTNL, Sensation, Mvdh, Rylicious, 101KushNL, YBNL, BernardVanErp, Bready, Tonic, DitisDaan, Kevinx, Passie, JoppieSaus, Nightmare, HolyBlobfish, FrietSaus, Thibeau, ItsLeandroo, Warrior, Sdasdasdad, Jensjeflensje, Skid, Skiddie, Tank, Dutchwilco, SpotifySale, Jordy076, Elissatje, Gabrielle, Decibel, Gevorg, Retro, Mo, Fucksef, Schaapsherder, Vector, Bladee en Cuban

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken