Menu

Wie ben ik

Alpaca

De avatar van Alpaca
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst op 8-8-2019 15:06

Hoi,
Ik heb mij niet eens voorgesteld.

Ik ben Sjoerd, 18 (bijna 19) jaar oud, woon in midden Limburg en studeer HBO ICT op Zuyd Hogeschool, hiernaast heb ik mijn eigen bedrijf wat zich richt op 3D printen en webdevelopment.
Verder kun je mij dagelijks vinden in de sportschool (ik ben van beton mattie), het liefst voor het werk (rond 5 of 6 uur 's ochtends).
Ook zit ik regelmatig in de rechtbank, omdat ik geïnteresseerd ben in de rechtspraak;
Van grote zaken zoals Willem Holleeder en Jos Brech, tot kleine zaken van verkeersovertreders. (Hierdoor ben ik regelmatig op tv bij RTL, SBS, NPO1 of online op Telegraaf.nl)
Ik ben 1,84 meter lang en heb schoenmaat 49, loop 't liefste rond in kleding van The North Face (en sokken van Tommy Hilfiger).

Vraag maar wat je nog meer moet weten

Kudjoch

De avatar van Kudjoch
  • Sneasy.nl
  • Donateur
Geplaatst op 8-8-2019 15:12

Sjoerdjee

De lithophane die je gemaakt hebt vind ik oprecht heel goed gelukt met een mooie gedachten errachter, heb je zelf ook 3D Printers zo ja heb je hier ook foto's van, eigenlijk nog nooit zo'n printer in het echt mogen bewonderen.

Kippensoep

De avatar van Kippensoep
  • Geregistreerd lid

Welkom op Blazor🙂

Jeanine

De avatar van Jeanine
  • Donateur
  • Donateur
Geplaatst op 8-8-2019 19:40

Welkom!

Paralyzed

De avatar van Paralyzed
  • Me, Myself and I ♥
  • Donateur
Geplaatst op 8-8-2019 20:14

Welkom Alpaca !! Have fun op Blazor.

Banner Para

~Gemaakt door EatMyHitzz❤

I love the world.

Alpaca

De avatar van Alpaca
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst op 8-8-2019 20:52

Kudjoch
Sjoerdjee

De lithophane die je gemaakt hebt vind ik oprecht heel goed gelukt met een mooie gedachten errachter, heb je zelf ook 3D Printers zo ja heb je hier ook foto's van, eigenlijk nog nooit zo'n printer in het echt mogen bewonderen.

Yes, zelf heb ik meerdere printers. Mijn meeste printers zijn gebaseerd op Creality (een opensource printerbedrijf), deze printer heb ik compleet omgebouwd waardoor ze zéér secuur printen. Verder heb ik nog een prusa en een ultimaker, wat uit zichzelf hele goede printers zijn.
Op dit moment ben ik bezig met mijn nieuwe printer in elkaar te zetten, zodra die staat zal hier zeker een topic over komen 😉

Kudjoch

De avatar van Kudjoch
  • Sneasy.nl
  • Donateur
Geplaatst op 8-8-2019 21:14

Alpaca

Kudjoch
Sjoerdjee

Yes, zelf heb ik meerdere printers. Mijn meeste printers zijn gebaseerd op Creality (een opensource printerbedrijf), deze printer heb ik compleet omgebouwd waardoor ze zéér secuur printen. Verder heb ik nog een prusa en een ultimaker, wat uit zichzelf hele goede printers zijn.
Op dit moment ben ik bezig met mijn nieuwe printer in elkaar te zetten, zodra die staat zal hier zeker een topic over komen 😉

Ik ben benieuwd, welkom nog!

Daniel

De avatar van Daniel
  • Its me!
  • Donateur
Geplaatst op 11-8-2019 14:22

Welcome❤

Queen

De avatar van Queen
  • F*ck them all.

Vind je zelfs schoenen?

Snel reageren