Menu

Blackhole

King

De avatar van King
  • Geregistreerd lid

Hoi,

Ik was vandaag lekker een tiopic aan het tikken over een vraag die ik had mbt Elastic Search.. Nadat ik gisteren helemaal klaar was wikde ik het vandaag posten en kreeg ik een black hole. Nu is mijn topic waar ik echt een dag aan gewerkt weg...

Wanneer word deze bug nu eindelijk opgelost.?

U235

De avatar van U235
  • Verbannen
  • Verbannen
Geplaatst 1 week, 2 dagen geleden

Sommige mensen zijn heel blij met een blackhole: https://nos.nl/artikel/2279810-verwacht-eerste-foto-van-een-zwart-gat.html. Niet zo klagen dus>

Ont: Het is inderdaad strontvervelend en de enige site waar ik dit probleem ondervind is blazor

U235

De avatar van U235
  • Verbannen
  • Verbannen

Update: zelfs onder het typen van deze reactie kreeg ik een blackholed request.

Jaimie

De avatar van Jaimie
  • Blazor Addict

Heb dit ook heel vaak.

EatMyHitzz

De avatar van EatMyHitzz
  • VexusHosting.nl
  • Donateur

Me2

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • Donateur
  • Donateur

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

King

De avatar van King
  • Geregistreerd lid

Los het dan op als er zo veel klachten over zijn.

Lenin

De avatar van Lenin
  • Moderator
  • Moderator

King

Het is geen bug dus er valt ook niks op te lossen.

Zie: https://blazor.nl/threads/this-request-has-been-blackholed?pid=107470

/;??/l.

Jaimie

De avatar van Jaimie
  • Blazor Addict

Lenin

King

Het is geen bug dus er valt ook niks op te lossen.

Zie: https://blazor.nl/threads/this-request-has-been-blackholed?pid=107470

Het valt zeker wel onder de benaming bug, maar in Blazor 2.0 wordt het volgensmij opgelost zei Sevvlor. Dus dan is het voor nu even vervelend nog maar in Blazor 2.0 zijn we dan eindelijk er van af.

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • Donateur
  • Donateur

Jaimie
Het valt zeker wel onder de benaming bug, maar in Blazor 2.0 wordt het volgensmij opgelost zei Sevvlor. Dus dan is het voor nu even vervelend nog maar in Blazor 2.0 zijn we dan eindelijk er van af.

Ik heb dat niet gezegd. Het enige wat ik zei is dat als in 2.0 de CSRF token verloopt, het verzoek dan ook geweigerd wordt. Als OP een pagina een dag open laat staan zonder te te verversen (en dus geen nieuwe CSRF-Token krijgt) is de token na verloop van tijd ongeldig. Dat is geen bug.

Clippit should work on the suicidal hot line: "It seems you want to die, would you like a list of ways to die?"

Jaimie

De avatar van Jaimie
  • Blazor Addict

Sevvlor

Jaimie

Ik heb dat niet gezegd. Het enige wat ik zei is dat als in 2.0 de CSRF token verloopt, het verzoek dan ook geweigerd wordt. Als OP een pagina een dag open laat staan zonder te te verversen (en dus geen nieuwe CSRF-Token krijgt) is de token na verloop van tijd ongeldig. Dat is geen bug.

Maar gaan we er dus wel of geen last van hebben in Blazor 2.0? Pas na 24 uur dan?

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • Donateur
  • Donateur
Geplaatst 1 week, 2 dagen geleden Sevvlor

Jaimie
Maar gaan we er dus wel of geen last van hebben in Blazor 2.0? Pas na 24 uur dan?

Iedere keer als er een nieuwe sessie gestart wordt of als de sessie verlopen is. Zoek maar op wanneer een PHP sessie verloopt. Dat is geloof ik na 24 minuten van 'inactiviteit'. Of Laravel zelf nog speciale magie toepast op die tokens weet ik niet helemaal zeker maar ik denk het niet.

King

De avatar van King
  • Geregistreerd lid

Ik weet uit een betrouwbare bron dan CSRF bescherming binnen Laravel niet op die manier werkt :)/

Sevvlor

De avatar van Sevvlor
  • Donateur
  • Donateur

Yep. Hier gaat nu wel een slot op.

Snel reageren

Flag Content
Processing...

Geef een duidelijke reden waarom een administrator naar deze post moet kijken